18 Eylül 2008 Perşembe

YETKİ VE SORUMLULUK ALINIZ LÜTFEN !

Sevgili üyelerimiz, size sizin gibi biri hizmet vermeli. Bir üyemiz dileğini ne güzel de dile getirmiş. Cevaben yazdıklarımı da okursanız sizi de bekleriz.

MERHABA ALTUĞ BEY,

ILK OLARAK BIR TEPKI, USTELIK GUZEL BIR TEPKI ALDIM DIYEBILIRIM,
GIRISTEKI GUVENLIK KLUBESINDE MEVSIM BASINDAN BERI UYARI LEVHASI VAR,
DENIZE GIRERKEN GORUNEN CAMEKANDA DA VAR WEB SAYFAMIZA GIRIN,
OLAYLARI OGRENIN VE GORUS BILDIRIN DEMISTIM. NEYSE OLAN OLMUS, BULUSTUK ISTE.

YONETIM FELSEFEMIZI OKUMUS OLMALISINIZ :
BENI SECTINIZ DIYE HER ISI BEN YAPAMAM,
BENIM DOKTORA TEZ KONUM "PROJE YONETIMI VE PROJE TIPI ORGUTLENME",
KIM IYI-DOGRU-GUZEL BIR FIKIR SAHIBI ISE O KISI O PROJENIN YONETICISI OLMAYI "HAKEDER",
ISTER "SPOR SORUMLUSU" OLUN ISTERSENIZ "TENIS KORTUNU ONARMA" KOMITESI BASKANI,
HER TURLU ARASTIRMA-INCELEMEYI YAPIP BIR PROGRAM-MALIYET ILE GELIRSENIZ,
VARSA HEMEN YOKSA GN.KRL.DAN PARA VERILIR.

BUYURUNUZ LUTFEN,

SEVGILER, NA

ALTUĞ BEYİN BANA MESAJI :
----------------------------------------
2008/9/18 Bekdemir Altug - OS ISTVS
Sayin Necdet Bey,

Tesadufen kaptaniki.blogspot.com web adresinden K2 ile ilgili duyuru bilgilerden haberdar oldum...Guzel bir insiyatif olarak degerlendiriyorum. Keske boyle bir mkan oldugunu site uyelerimiz ile de paylasabilseniz. Isbirligi ve iletisimimizin daha saglikli ve verimli olacagini dusunuyorum. Yillik toplantilardan hatta belirlenen aidatlardan bile cok gec haberdar oluyoruz. Belirttiginiz uzere oncelikli konular yaninda her bir uyenin de dile getirebilecegi ortak menfaate yonelik dusunce ve tekliflere maalesef imkan ve ortam bulamamaktayiz.

Kaptaniki blog`dan bircok bilgi sahibi oldum, tesekkur ederim.

Ben C- Blok`da ikamet etmekteyim ve bazi komsularimiz ile ortak dusuncemiz & talebimiz olarak tenis / basketbol sahasinin ehlilestirilmesi gerekmektedir. Cok bakimsiz, zemin catlamis ve spora ilgi duyan cocuklarimiz veya bizler gibi yetiskinler icin saglikli bir ortam olusturmamaktadir. Sizden ricam yasamsal onceliklerin yanisira bu bolum ile ilgili bir calisma yapilmasini ve kabul edilebilir iyi bir standarda getirilmesi gerektigini dusunuyorum. Bunun icin gerekli katkilar uygun ise butceden degil ise katki payi ile sitem uyelerimizden katki olabilecegini dusunuyorum.

Ayrica ikinci bir husus olarak sahile Kaptan Sitesinde oldugu gibi denizin icine dogru iskele yapilmasinin bircok faydasi olacagini dusunuyorum.

Ilginiz ve vaktiniz icin tesekkur ederim.

Altug Bekdemir
Kaptan2 C-Blok 16

___________________________
AUSTRIAN AIRLINES

Altug Bekdemir
Türkiye Genel Müdürü

Istanbul Ofisi
Inönü Cad. No:18/7 K:3 Gümüssuyu,34437 Istanbul
Telefon +90 (212) 293 66 97
Faks +90 (212) 293 65 33
email: altug.bekdemir@austrian.comwww.austrian.com

Hiç yorum yok: